IV. TO NIE JA DECYDUJĘ [MIMO ŻE KLIENT JEST WŁAŚCICIELEM]
OPCJA 1. Bardzo się cieszę, że Pan/i o tym wspomniał i doskonale Pana/ią rozumiem, bo jeżeli ktoś inny z domowników korzysta, a Pan/i widnieje na dokumentach to zapewne najchętniej nie ruszałby/a by Pan/i nic w tych usługach bez konsultacji, zgadza się? K: NO TAK To świetnie, bo jedną z możliwości jest pozostawienie ich nadal tak jak są. To może ja Panu/i powiem jakie są te dwie możliwości, a najwyżej wybierze Pan/i tą żeby te usługi pozostawić, dobrze? K:OK
OPCJA 2. Bardzo się cieszę, że Pan/i o tym wspomniał, a proszę mi powiedzieć czy ktoś z domowników ogląda tą telewizję? K: TAK CÓRKA to dobrze, bo jeżeli chodzi o te dwie usługi, czyli internet i telewizję są dwie możliwości i jedną z nich jest pozostawienie tych dwóch usług, a skoro telewizję się ogląda i jak zakładam z intenretu również korzysta to zapewne najrozsądniej będzie pozostawić te dwie usługi tak jak są, zgadza się? K: NO TAK Dobrze proszę Pana/i to może umówmy się tak, ja Panu/i powiem jakie są te dwie możliwości, a Pan/i sam zadecyduje czy może zadecydować, biorąc pod uwagę że można je pozostawić, możemy się tak umówić? K: OK
|
I. KLIENT KONIECZNIE CHCE ZOSTAWIĆ TELEFON ANALOGOWY:
OPCJA 1: Dobrze, że mi Pan/i o tym mówi, natomiast ja dzwonię w innej sprawie, chodzi tutaj o to że Państwa internet i telewizja znalazła się w okresie utrzymaniowym i w sprawie tych dwóch usług dzwonię, a jeżeli chodzi o ten telefon stacjonarny to oczywiście mogą Państwo pozostawić telefon analogowy, ta decyzja będzie należała do Państwa, bo mogą go Państwo zostawić, dlatego proszę mi pozwolić wytłumaczyć jak to będzie wyglądać. K: DOBRZE