POCZEKAM DO KOŃCA UMOWY / MAM JESZCZE
OPCJA 1. Doskonale Pana/ią rozumiem, że woli Pan/i poczekać, problem polega jednak na tym, że już kontaktowaliśmy się z Państwem i nadal nic nie zostało z tymi usługami zrobione. To w czym mogę Pana/ią zapewnić, że w tej sytuacji decyzja która będzie brakiem decyzji również będzie decyzją która będzie w porządku. Chodzi tutaj o to, że ma Pan/i dwie możliwości i jedną z nich jest pozostawienie nadal internetu i telewizji, dlatego może ja najzwyczajniej powiem jakie są dwie możliwości, a najwyżej wybierze Pan/i tą pozwalającą na pozostawienie tych usług. Czy możemy się tak umówić? K: OK
|
II. KLIENT MÓWI O ZMIANIE PRĘDKOŚCI INTERNETU:
Oczywiście, że będziemy mogli sprawdzić możliwości techniczne na zmianę prędkości internetu, natomiast w pierwszej kolejności wybierzmy co powinno się stać z Pana/i internetem i telewizją, bo te usługi są w okresie utrzymaniowym i należy wybrać co się ma z nimi stać, dlatego powiem jakie są możlwości, a później wrócimy do kwestii prędkości, możemy się tak umówić? K: OK