I. KLIENT KONIECZNIE CHCE ZOSTAWIĆ TELEFON ANALOGOWY:
OPCJA 1: Dobrze, że mi Pan/i o tym mówi, natomiast ja dzwonię w innej sprawie, chodzi tutaj o to że Państwa internet i telewizja znalazła się w okresie utrzymaniowym i w sprawie tych dwóch usług dzwonię, a jeżeli chodzi o ten telefon stacjonarny to oczywiście mogą Państwo pozostawić telefon analogowy, ta decyzja będzie należała do Państwa, bo mogą go Państwo zostawić, dlatego proszę mi pozwolić wytłumaczyć jak to będzie wyglądać. K: DOBRZE
|
MY: a proszę mi powiedzieć, w której opcji? Z telewizją czy bez?
K: Z TELEWIZJĄ / Z INETERNETEM MOBILNYM
MY: Czyli wybiera Pan/i opcję z TELEWIZJĄ / Z INTERNETEM MOBILNYM
Świetnie, czy dobrze rozumiem, że jeżeli dojdziemy do porozumienia w zakresie ceny, to wybiera Pan/i tą opcję: TELEWIZJĄ / INTERNETEM MOBILNYM i wtedy tą opcję powinniśmy uruchomić, tak? K: NO TAK
Świetnie. W takim Prosiłbym, żeby przygotował Pan/i kartkę i długopis celem zapisania sobie tych cen i informacji, a ja tutaj poczekam…. ]