ankieta

LOVE

III. BYŁEM W SALONIE / DZWONIŁEM I DOWIEDZIAŁEM SIĘ, ŻE NIE MUSZĘ ROBIĆ NIC Z TYMI USŁUGAMI

OPCJA 1. K: Bardzo się cieszę, że udał się Pan/i do naszego salonu / zadzwonił na infolinię, bo uzyskał Pan/i prawidłową informację, faktycznie nie ma przymusu robienia czegoś z tymi usługami, bo właśnie jedną z możliwości jest ich pozostawienie, dlatego moja propozycja jest taka, proszę mi pozwolić wytłumaczyć jakie są dwie możliwości, bo tak jak mówię uzyskał/a Pan/i prawidłową informację, bo jedną z możliwości jest pozostawienie tego internetu z telewizją. Czy mogę w takim razie powiedzieć co jest do wyboru? K:…

OPCJA 2. Bardzo się cieszę, że Pan o tym wspomina, bo oznacza to że interesuje się pan co się dzieje z pańskimi usługami. Oczywiście to co pan usłyszał w salonie/ na infolinii to jak najbardziej 100% prawda, może Pan/i pozostawić obecne usługi, natomiast ja dzwonię w innej sprawie. Chodzi o to, że mają państwo archiwalną wersję pakietu a ja dzwonię żeby mógł Pan wybrać co dalej z tymi usługami. Powiem po prostu, co można zrobić a na końcu sam Pan to oceni i zdecyduje, czy chce zachować usługi tak jak są, czy może jednak któraś opcja wyda się panu sensowniejsza. Możemy w takim razie przejść dalej? K: ….
PRZEJDŹ DO PREZENTACJI
WRÓĆ NA POCZĄTEK