I. CZY JA MUSZĘ ZMIENIAĆ / NIE CHCĘ NIC ZMIENIAĆ
OPCJA 1. Doskonale Pan/ią rozumiem, że woli Pan/i pozostawić obecne usługi, dlatego jedną z możliwości którą przedstawię jest pozostawienie tych usług i taką opcję również można wybrać, dlatego proszę mi pozwolić przedstawić jakie są możliwości, dobrze? K: OK
OPCJA 2. Proszę Pana/i spokojnie, bo to wygląda tak, że należy wybrać co ma się stać z Pana/i internetem i telewizją, bo tak jak wspominałem/am umowa jest w okresie utrzymaniowym, a jedną z możliwości jest pozostawienie nadal tych usług, dlatego proszę mi pozwolić przedstawić możliwości, a Pan/i sobie wybierze, dobrze? K: OK
OPCJA 3. Proszę Pana/i spokojnie ja narazie nie będę Panu/i nic sprzedawał, bo to wygląda tak, że należy wybrać co ma się stać z Pana/i internetem i telewizją, a jedną z możliwości jest pozostawienie nadal tego internetu i telewizji, bo to o te dwie usługi chodzi, dlatego proszę mi pozwolić przedstawić możliwości, a Pan/i sobie wybierze, dobrze? K: OK
|
III. BYŁEM W SALONIE / DZWONIŁEM I DOWIEDZIAŁEM SIĘ, ŻE NIE MUSZĘ ROBIĆ NIC Z TYMI USŁUGAMI
OPCJA 1. K: Bardzo się cieszę, że udał się Pan/i do naszego salonu / zadzwonił na infolinię, bo uzyskał Pan/i prawidłową informację, faktycznie nie ma przymusu robienia czegoś z tymi usługami, bo właśnie jedną z możliwości jest ich pozostawienie, dlatego moja propozycja jest taka, proszę mi pozwolić wytłumaczyć jakie są dwie możliwości, bo tak jak mówię uzyskał/a Pan/i prawidłową informację, bo jedną z możliwości jest pozostawienie tego internetu z telewizją. Czy mogę w takim razie powiedzieć co jest do wyboru? K:…
OPCJA 2. Bardzo się cieszę, że Pan o tym wspomina, bo oznacza to że interesuje się pan co się dzieje z pańskimi usługami. Oczywiście to co pan usłyszał w salonie/ na infolinii to jak najbardziej 100% prawda, może Pan/i pozostawić obecne usługi, natomiast ja dzwonię w innej sprawie. Chodzi o to, że mają państwo archiwalną wersję pakietu a ja dzwonię żeby mógł Pan wybrać co dalej z tymi usługami. Powiem po prostu, co można zrobić a na końcu sam Pan to oceni i zdecyduje, czy chce zachować usługi tak jak są, czy może jednak któraś opcja wyda się panu sensowniejsza. Możemy w takim razie przejść dalej? K: ….