ankieta

LOVE

II. PÓJDĘ DO SALONU / ZADZWONIĘ NA INFOLINIĘ

OPCJA 1. Oczywiście zachęcam do pójścia do naszego salonu, natomiast ja dzwonię w nieco innej sprawie niż sprawa salonowa. Chodzi tutaj o to, że Państwa pakiet internetu z telewizją znalazł się w okresie utrzymaniowym i najzwyczajniej chodzi o wybranie co ma się dalej stać z tymi usługami, a to o czym mogę zapewnić to jedną z opcji jest pozostawienie nadal tego internetu i telewizji, dlatego przedstawię te dwie możliwości, dobrze? K: OK

OPCJA 2. Doskonale Pana/ią rozumiem, że woli Pan/i kwestię swoich usług załatwiać w salonie i właśnie dlatego dzwonię, bo w zależności od tego co Pan/i wybierze później należy udać się do naszego salonu lub też nie. Może ja wytłumaczę, dobrze? K: OK Chodzi tutaj o to, że są dwie możliwości ponieważ Pana/i internet z telewizją znalazł się w okresie utrzymaniowym i należy wybrać co powinno się z tymi usługami dalej stać. Przy pozostawieniu internetu z telewizją nie ma potrzeby udawania się do salonu, a w drugim przypadku jest tak potrzeba, dlatego proszę mi pozwolić przedstawić jakie są te dwie możliwości, dobrze? K: OK [przecież jeżeli klient zrezygnuje z telewizji to należy odnieść dekoder]
PRZEJDŹ DO PREZENTACJI
WRÓĆ NA POCZĄTEK