IV. Prezentacja:
Naturalnie, że może Pan/i zrezygnować z tej telewizji, bo to jedna z opcji, dlatego proszę mi pozwolić wyjaśnić jakie są dwie możliwości, a Pan/i sobie wybierze, dobrze? K: OK
A. Pierwsza opcja / możliwość, czyli pozostawienie usług Internetu i telewizji, ale już na nowych warunkach. Jeśli chcą państwo zachować te usługi to w tym przypadku one po prostu zostają i przy tej możliwości cena za te trzy usługi wyniesie:
- 99,99 zł [PODAJ TĄ CENĘ WYŁĄCZNIE W PRZYPADKU PNKK]
- 109,99 zł już za wszystkie trzy usługi [PODAJ TĄ CENĘ W PRZYPADKU INNYCH ABONAMENTÓW NIŻ PNNK]
[MOŻNA DODAĆ, ALE LEPIEJ ZOSTAWIĆ JAKO ARGUMENT DODATKOWY]: i przy tej opcji otrzymujecie Państwo 40 nowych kanałów
B. Druga opcja / możliwość tak jak zresztą Pan/i pytała to można zrezygnować z tej telewizji, przy czym obecnie ma Pan/i urządzenie do internetu w ramach abonamentu, bo teraz ma Pan/i taką promocję, a zostawiając sam internet dochodzi opłata za urządzenie 10,09 zł miesięcznie, więc cena przy takiej opcji będzie wynosić:
- PNKK: 35 zł + 54,99 zł + 10,09 zł urządzenie, czyli w sumie 100,08 zł,
- PNKD: 49 zł telefon + 54,99 zł internet + 10,09 zł urządzenie, czyli w sumie 114,08 zł,
- TP / DOMOWY 60: 50,41 zł telefon + 54,99 zł internet + 10,09 zł urządzenie, czyli w sumie 115,49 zł,
- PBO: 69 zł telefon + 54,99 zł internet + 10,09 zł urządzenie, czyli w sumie 134,08 zł,
a zachowując telewizję tak jak do tej pory 99,99 zł / 109,99 zł, czyli nieco niższa cena ze względu na to, że w tej promocji wychodzi to najzwyczajniej taniej. Proszę mi powiedzieć którą opcję Pan/i wybiera, z telewizją czy bez? K:.......
- FINALIZACJA PRÓBNA: Świetnie. Czyli rozumiem, że powinniśmy uruchomić [powtórz opcję wybraną przez klienta], zgadza się?
- FINALIZACJA
Świetnie, w takim razie proszę przygotować sobie kartę i długopis w celu uruchomienia, a ja na Pana/ią czekam [CISZA...]
|
II. PÓJDĘ DO SALONU / ZADZWONIĘ NA INFOLINIĘ
OPCJA 1. Oczywiście zachęcam do pójścia do naszego salonu, natomiast ja dzwonię w nieco innej sprawie niż sprawa salonowa. Chodzi tutaj o to, że Państwa pakiet internetu z telewizją znalazł się w okresie utrzymaniowym i najzwyczajniej chodzi o wybranie co ma się dalej stać z tymi usługami, a to o czym mogę zapewnić to jedną z opcji jest pozostawienie nadal tego internetu i telewizji, dlatego przedstawię te dwie możliwości, dobrze? K: OK
OPCJA 2. Doskonale Pana/ią rozumiem, że woli Pan/i kwestię swoich usług załatwiać w salonie i właśnie dlatego dzwonię, bo w zależności od tego co Pan/i wybierze później należy udać się do naszego salonu lub też nie. Może ja wytłumaczę, dobrze? K: OK Chodzi tutaj o to, że są dwie możliwości ponieważ Pana/i internet z telewizją znalazł się w okresie utrzymaniowym i należy wybrać co powinno się z tymi usługami dalej stać. Przy pozostawieniu internetu z telewizją nie ma potrzeby udawania się do salonu, a w drugim przypadku jest tak potrzeba, dlatego proszę mi pozwolić przedstawić jakie są te dwie możliwości, dobrze? K: OK [przecież jeżeli klient zrezygnuje z telewizji to należy odnieść dekoder]