Proszę Pana/i rozumiem, natomiast ja nie w tej sprawie dzwonię :))
Proszę Pana/i rozumiem, natomiast ja nie w tej sprawie dzwonię
A W JAKIEJ?
PAMIĘTAJ, ŻE W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI ZALEŻY NAM NA ZŁAPANIU DOBREJ RELACJI Z KLIENTEM. PRZYKŁADOWĄ REAKCJĄ, NA TEGO TYPU OBIEKCJĘ MOŻE BYĆ NP: „ROZUMIEM, NATOMIAST JA NIE DZWONIĘ W TEJ SPRAWIE DZWONIĘ ....“ – ODWRACAMY UWAGĘ KLIENTA I PRZECHODZIMY DO „NIEZOBOWIĄZUJĄCEJ“ ROZMOWY, KTÓREJ CELEM JEST WYRAŻENIE OPINII PRZEZ NASZEGO KL. (KLIENT LUBI KUPOWAĆ, NIE LUBI JAK SIĘ MU COŚ SPRZEDAJE)>
|
1. Dzień dobry, nazywam się ................ ................... dzwonię do Pani/a z firmy Orange, wcześniej Telekomunikacji Polskiej, kontaktuję się ponieważ mają Państwo, w naszej firmie telefon stacjonarny, zgadza się? KLIENT: NO TAK MAMY Czy mogę prosić o rozmowę z właścicielem telefonu u Państwa w domu? (Jeżeli nie rozm. z wł. Zapytaj: czy Pan/i orientuje się w sprawach telefonu u Państwa, w domu) KLIENT:............. Bardzo mi miło, rejestrujemy rozmowę. Proszę Pana/i dzwonię tak naprawdę z małą prośbą, czy mógłbym Pana/ią prosić o wyrażenie Pana/i opinii na temat najnowszej usługi jaką przygotowaliśmy, zajmie nam to dosłownie 2 minuty? KLIENT: TAK SŁUCHAM Czyli rozumiem, że możemy chwilę porozmawiać? KLIENT: TAK
Bardzo dziękuję. Przygotowaliśmy abonament telefoniczny, w cenie 7 złotych i 64 grosze (POWIEDZ POWILI I WYRAŹNIE!) są nielimitowane połączenia lokalne międzymiastowe, czyli można dzwonić ile się chce na całą Polskę, a dodatkowo gdyby była taka potrzeba połączenia międzynarodowe do krajów UE, USA i Kanady. Czy, w Pana/i opinii jest to atrakcyjny abonament?