ankieta
MATEUSZ NIEJEDLI
NAWIĄZANIE KONTAKTU (SKRYPT TRENINGOWY) po rej
Proszę Pana/i dzwonię tak naprawdę z małą prośbą, przygotowaliśmy ciekawą propozycję dla naszych klientów. Czy mógłbym prosić o wyrażenie Pana/i opinii na ten temat, zajmie nam to dosłownie 2 minuty? <KLIENT: TAK SŁUCHAM>
ALE JA NIE CHCĘ NIC ZMIENIAĆ / ALE JA MAM UMOWĘ
PRZEJDŹ DALEJ
a czy Pan/i orientuje się może, w sprawach telefonu u Państwa, w domu? !!!ODNIEŚ SIĘ DO WYPOWIEDZI KLIENTA, KLIENT CZUJE SIĘ WTEDY DOCENIANY!!! PRZYKŁAD 1: COŚ TAM SIĘ ORIENTUJE To bardzo dobrze, cieszę się już mówię o co chodzi dodam jednak wcześniej, że REJESTRUJEMY ROZMOWĘ, bo taki mamy wymóg. PRZYKŁAD 2: ALE O CO CHODZI? Już Panu/i tłumaczę bardzo dobrze, że Pan/i o to pyta. Na wstępie zobowiązany jestem poinformować, że REJESTRUJEMY ROZMOWĘ, bo taki mamy wymóg. PRZYKŁAD 3: TAK BO PŁACĘ RACHUNKI Świetnie rozumiem, czyli innymi słowy telefon jest na innego z domowników, ale najlepiej we wszystkich sprawach orientuje się Pan/i :) Proszę Pana/i już mówię o co chodzi jednak na wstępie dodam, bo taki mamy wymóg REJESTRUJEMY ROZMOWĘ UWAGA: NIE UŻYWAJ SFORMUŁOWANIA "OSOBA DECYZYJNA", JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE OSOBA DECYZYJNA O CZYMŚ MA ZADECYDOWAĆ. NA TYM ETAPIE NIE NA TYM NAM ZALEŻY,
|
Proszę Pana/i rozumiem, natomiast ja nie w tej sprawie dzwonię :)) Proszę Pana/i rozumiem, natomiast ja nie w tej sprawie dzwonię A W JAKIEJ? PAMIĘTAJ, ŻE W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI ZALEŻY NAM NA ZŁAPANIU DOBREJ RELACJI Z KLIENTEM. PRZYKŁADOWĄ REAKCJĄ, NA TEGO TYPU OBIEKCJĘ MOŻE BYĆ NP: „ROZUMIEM, NATOMIAST JA NIE DZWONIĘ W TEJ SPRAWIE DZWONIĘ ....“ – ODWRACAMY UWAGĘ KLIENTA I PRZECHODZIMY DO „NIEZOBOWIĄZUJĄCEJ“ ROZMOWY, KTÓREJ CELEM JEST WYRAŻENIE OPINII PRZEZ NASZEGO KL. (KLIENT LUBI KUPOWAĆ, NIE LUBI JAK SIĘ MU COŚ SPRZEDAJE)>
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG