ankieta

MATEUSZ NIEJEDLI

a czy Pan/i orientuje się może, w sprawach telefonu u Państwa, w domu?

!!!ODNIEŚ SIĘ DO WYPOWIEDZI KLIENTA, KLIENT CZUJE SIĘ WTEDY DOCENIANY!!!
PRZYKŁAD 1: <KLIENT> COŚ TAM SIĘ ORIENTUJE
To bardzo dobrze, cieszę się już mówię o co chodzi dodam jednak wcześniej, że REJESTRUJEMY ROZMOWĘ, bo taki mamy wymóg.

PRZYKŁAD 2: <KLIENT> ALE O CO CHODZI?
Już Panu/i tłumaczę bardzo dobrze, że Pan/i o to pyta. Na wstępie zobowiązany jestem poinformować, że REJESTRUJEMY ROZMOWĘ, bo taki mamy wymóg.

PRZYKŁAD 3: <KLIENT> TAK BO PŁACĘ RACHUNKI
Świetnie rozumiem, czyli innymi słowy telefon jest na innego z domowników, ale najlepiej we wszystkich sprawach orientuje się Pan/i :) <K:..........> Proszę Pana/i już mówię o co chodzi jednak na wstępie dodam, bo taki mamy wymóg REJESTRUJEMY ROZMOWĘ

UWAGA:
NIE UŻYWAJ SFORMUŁOWANIA "OSOBA DECYZYJNA", JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE OSOBA DECYZYJNA O CZYMŚ MA ZADECYDOWAĆ. NA TYM ETAPIE NIE NA TYM NAM ZALEŻY,
PRZEJDŹ DALEJ