ankieta
MATEUSZ NIEJEDLI
I. 8 kwiecień 2015 - czy na pewno jesteś przygotowany? ;)
OCEŃ :)
1 - SŁABE
2 - PRZECIĘTNE
3 - DOBRE
4 - BARDZO DOBRE
5 - ŚWIETNE :) CZEGOŚ MNIE TO NAUCZYŁO
I. ZOO (Zaskakiwanie Obrazami Osobistymi) Wyobraź sobie... Czy potrafisz sobie wyobrazić... Co byś czuł, w sytuacji, gdy... Czy słyszałeś kiedyś o takiej sytuacji, w której... UWAGA: ANEGDOTA OSOBIŚCIE ANGAŻUJĄCA, MASZ SŁABE NERWY NIE CZYTAJ! ;) Wyobraź sobie zostałeś zaproszony na ekskluzywną kolację do domu biznesmena, z którym masz nadzieję zrobić interes życia. Niestety zjadłeś coś, co ci zaszkodziło. Poczułeś nieodparta potrzebę! Pytasz o toaletę, i wychodzisz w połowie posiłku z ewidentną BIEGUNKĄ. Toaletę wskazują Tobie, w jakimś dość odległym miejscu. BIEGNIESZ.......... BIEGNIESZ.......... BIEGNIESZ.......... BIEGNIESZ.......... Trafiasz, w końcu i robisz swoje. No i w tym momencie okazuje się, że wody nie ma ani w spłuczce, ani w kranie, papieru też nie... (pauza) Jakoś trzeba sobie poradzić... (dłuższa pauza) ;D Wracasz do stołu - wszyscy patrzą bardzo uważnie...... Widać dziwne uśmieszki....... Czujesz, że coś jest nie tak… …a gospodarz pyta: "I jak z tego wybrnąłeś?" Okazało się, że ten numer robi standardowo potencjalnym kontrahentom - tak dla jaj i dla sprawdzenia, czy warto z Tobą współpracować. II. Urealnienie: Rzecz się działa, w czasie moskiewskich negocjacji kluczowego kontraktu. Aż trudno to sobie wyobrazić, prawda? Dobrze, że większość z nas nie ma klientów z aż tak zaskakującymi pomysłami. Są bardziej przewidywalni. Mają stałe teksty i podobne zachowania. Da się przygotować, prawda? III. Pokazanie wspólnego mianownika: Czy nie masz czasem wrażenia, że....... Czy zdarzyło ci się mieć wrażenie, że są tacy klienci, na których... .....obiekcje cenowe zdarza się zareagować jak, KTOŚ KTO Z BIEGUNKĄ WPADŁ DO KIBLA I NAGLE ODKRYWA BRAK WODY I PAPIERU? .......Usiłuje się wtedy coś wymyślić na poczekaniu i każdy pomysł, który przychodzi do głowy jest gorszy od poprzedniego. IV. Podsumowanie: Czy nie masz czasem wrażenia, że....... Czy nie zdarza ci się myśleć, że....... konsultant nieprzygotowany na obiekcje cenowe i zamykanie transakcji... Czy zgodzisz się, że ktoś, kto nie jest przygotowany perfekcyjnie do zbijania typowych ataków, zastrzeżeń, wątpliwości i obiekcji cenowych klientów przypomina właśnie takiego bezradnego gościa w rosyjskich negocjacjach?! V. Wniosek: NIE BĄDŹ JEDNYM Z TAKICH KONSULTANTÓW! BĄDŹ ZAWSZE GOTOWY! ale wcześniej.... .....odpowiedz sobie na pytanie, kiedy ostatnio ćwiczyłeś ten skrypt i uczułeś się techniki usuwania obiekcji i zamykania sprzedaży, które pozwolą ci na uniknięcie naprawdę kłopotliwych sytuacji, bez potrzeby improwizowania czegoś na poczekaniu podczas rozmowy z klientem? Czy zgodzisz się z tym, że profesjonalny konsultant powinien być doskonale przygotowany przede wszystkim do skutecznego usunięcia obiekcji cenowych i zamknięcia transakcji? Co ty na to, żeby w końcu się tego nauczyć i zacząć zarabiać dobrą kasę? WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE, A JA CIĘ DO TEGO ZACHĘCAM :) NAJPIERW CIĘŻKA PRACA I NAUKA, PÓŹNIEJ WYSOKIE ZAROBKI. SAM ODPOWIEDZ SOBIE NA PYTANIE CZY WARTO?
|
Dzień dobry, nazywam się ................ ................... dzwonię do Pani/a z firmy Orange, wcześniej Telekomunikacji Polskiej, kontaktuję się ponieważ mają Państwo, w naszej firmie telefon stacjonarny, zgadza się? Czy mogę prosić o rozmowę z włascicielem telefonu u Państwa w domu? (Jeżeli nie rozm. z wł. Zapytaj: „a czy Pan/i orientuje się w sprawach telefonu u Państwa, w domu“)
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG