ankieta

MATEUSZ NIEJEDLI

I. ZOO (Zaskakiwanie Obrazami Osobistymi)
Wyobraź sobie... Czy potrafisz sobie wyobrazić... Co byś czuł, w sytuacji, gdy... Czy słyszałeś kiedyś o takiej sytuacji, w której...

UWAGA: ANEGDOTA OSOBIŚCIE ANGAŻUJĄCA, MASZ SŁABE NERWY NIE CZYTAJ! ;)

Wyobraź sobie zostałeś zaproszony na ekskluzywną kolację do domu biznesmena, z którym masz nadzieję zrobić interes życia. Niestety zjadłeś coś, co ci zaszkodziło.

Poczułeś nieodparta potrzebę! Pytasz o toaletę, i wychodzisz w połowie posiłku z ewidentną BIEGUNKĄ. Toaletę wskazują Tobie, w jakimś dość odległym miejscu.

BIEGNIESZ.......... BIEGNIESZ.......... BIEGNIESZ.......... BIEGNIESZ..........

Trafiasz, w końcu i robisz swoje. No i w tym momencie okazuje się, że wody nie ma ani w spłuczce, ani w kranie, papieru też nie... (pauza)

Jakoś trzeba sobie poradzić... (dłuższa pauza) ;D

Wracasz do stołu - wszyscy patrzą bardzo uważnie...... Widać dziwne uśmieszki....... Czujesz, że coś jest nie tak…

…a gospodarz pyta: "I jak z tego wybrnąłeś?"

Okazało się, że ten numer robi standardowo potencjalnym kontrahentom - tak dla jaj i dla sprawdzenia, czy warto z Tobą współpracować.

II. Urealnienie:
Rzecz się działa, w czasie moskiewskich negocjacji kluczowego kontraktu.

Aż trudno to sobie wyobrazić, prawda?

Dobrze, że większość z nas nie ma klientów z aż tak zaskakującymi pomysłami. Są bardziej przewidywalni. Mają stałe teksty i podobne zachowania. Da się przygotować, prawda?

III. Pokazanie wspólnego mianownika:
Czy nie masz czasem wrażenia, że....... Czy zdarzyło ci się mieć wrażenie, że są tacy klienci, na których...

.....obiekcje cenowe zdarza się zareagować jak, KTOŚ KTO Z BIEGUNKĄ WPADŁ DO KIBLA I NAGLE ODKRYWA BRAK WODY I PAPIERU?

.......Usiłuje się wtedy coś wymyślić na poczekaniu i każdy pomysł, który przychodzi do głowy jest gorszy od poprzedniego.

IV. Podsumowanie:
Czy nie masz czasem wrażenia, że....... Czy nie zdarza ci się myśleć, że....... konsultant nieprzygotowany na obiekcje cenowe i zamykanie transakcji...

Czy zgodzisz się, że ktoś, kto nie jest przygotowany perfekcyjnie do zbijania typowych ataków, zastrzeżeń, wątpliwości i obiekcji cenowych klientów przypomina właśnie takiego bezradnego gościa w rosyjskich negocjacjach?!

V. Wniosek:

NIE BĄDŹ JEDNYM Z TAKICH KONSULTANTÓW! BĄDŹ ZAWSZE GOTOWY! ale wcześniej....

.....odpowiedz sobie na pytanie, kiedy ostatnio ćwiczyłeś ten skrypt i uczułeś się techniki usuwania obiekcji i zamykania sprzedaży, które pozwolą ci na uniknięcie naprawdę kłopotliwych sytuacji, bez potrzeby improwizowania czegoś na poczekaniu podczas rozmowy z klientem?

Czy zgodzisz się z tym, że profesjonalny konsultant powinien być doskonale przygotowany przede wszystkim do skutecznego usunięcia obiekcji cenowych i zamknięcia transakcji?

Co ty na to, żeby w końcu się tego nauczyć i zacząć zarabiać dobrą kasę?

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE, A JA CIĘ DO TEGO ZACHĘCAM :) NAJPIERW CIĘŻKA PRACA I NAUKA, PÓŹNIEJ WYSOKIE ZAROBKI. SAM ODPOWIEDZ SOBIE NA PYTANIE CZY WARTO?
WRÓĆ DO WYBORU SKRYPTU