pytanie: A CO Z TELEFONEM?
PYTANIE PRZED DOKONANIEM WYBORU:
Dobrze, że mi Pan/i o to pyta, bo jeżeli chodzi o telefon to oczywiście mogą go Państwo pozostawić tak jak do tej pory, dlatego teraz wybierzmy sobie najpierw jaką opcję wybierzemy na usługi które znajdują się okresie utrzymaniowym, czyli internet i telewizję, a później wrócimy do kwestii telefonu. Czy możemy się tak umówić? K: OK
|
pytanie: CZY MOGĘ ZMIENIĆ PRĘDKOŚĆ INTERNETU?
PYTANIE PRZED DOKONANIEM WYBORU:
Oczywiście, że będziemy mogli sprawdzić możliwości techniczne na zmianę prędkości internetu, natomiast w pierwszej kolejności wybierzmy co powinno się stać z Pana/i internetem i telewizją, bo te usługi są w okresie utrzymaniowym i należy wybrać co się ma z nimi stać, dlatego wybierzmy, a później wrócimy do kwestii prędkości, możemy się tak umówić? K: OK