ankieta

LOVE

III. Powód telefonu
Dzwonię, ponieważ nie ma już możliwości dalszego przedłużania umowy na pakiet Internetu i telewizji na obecnych warunkach. W tej sprawie podejmowaliśmy już próby skontaktowania się z państwem [nawet kilka miesięcy wstecz w tej samej sprawie], natomiast do dzisiaj nic nie zostało z tym zrobione. Dzwonię teraz, ponieważ pakiet znajduje się w okresie utrzymaniowym, i należy wybrać, co ma się z nim stać. Czy do tej pory jest dla Pan/i wszystko zrozumiałe, czy ma Pan/i jakieś pytania? K: NA RAZIE WSZTKO ROZUMIEM
załatw: I. CZY JA MUSZĘ ZMIENIAĆ / NIE CHCĘ NIC ZMIENIAĆ
załatw: II. PÓJDĘ DO SALONU / ZADZWONIĘ NA INFOLINIĘ
załatw: III. BYŁEM W SALONIE / DZWONIŁEM I DOWIEDZIAŁEM SIĘ, ŻE NIE MUSZĘ ROBIĆ NIC Z TYMI USŁUGAMI
załatw: IV. TO NIE JA DECYDUJĘ [MIMO ŻE KLIENT JEST WŁAŚCICIELEM]
załatw: V. POCZEKAM DO KOŃCA UMOWY / MAM JESZCZE CZAS
przenieś: I. KLIENT KONIECZNIE CHCE ZOSTAWIĆ TELEFON ANALOGOWY
przenieś: II. KLIENT MÓWI O ZMIANIE PRĘDKOŚCI INTERNETU
dodatkowa opcja: I. KLIENT CHCE ZREZYGNOWAĆ Z TELEWIZJI
PRZEJDŹ DO PREZENTACJI
WRÓĆ NA POCZĄTEK