|
1. NAWIĄZANIE KONTAKTU Dzień dobry, nazywam się ................ ................... dzwonię do Pani/a z firmy Orange, wcześniej Telekomunikacji Polskiej, kontaktuję się ponieważ mają Państwo, w naszej firmie telefon stacjonarny, zgadza się? <KLIENT: NO TAK MAMY> Czy, w związku z tym mogę prosić o rozmowę z włascicielem tego telefonu u Państwa w domu? (Jeżeli nie rozmawiamy z wł. telefonu to zapytaj o osobę decyzyjną) <KLIENT:...............> Bardzo mi miło, rejestrujemy rozmowę i rozumiem, że możemy chwilę porozmawiać dosłownie 2-3 minuty, dobrze? <KLIENT: SŁUCHAM / TAK> Proszę Pani/ Pana mój telefon jest związany, możliwością uzyskania zniżki, na Pana/i obecny abonament telefoniczny jaka została przygotowana przez firmę Orange, z tym, że aby móc skorzystać z tego takiego rabatu trzeba spełnić 1 mały warunek, czyli nie można być, w trakcie przenoszenia się od nas do jakiegoś innego operatora. Rozumiem, że Pan/i jest w Orange i nic Pan/i nie chce zmieniać, nigdzie się Pan/i nie wybiera, prawda? <KLIENT: NO TAK> (ZASTRZEŻENIE: <KLIENT: ALE JA MAM UMOWĘ> „ŚWIETNIE, ŻE MA PAN/I O TYM WSPOMINA, TEN RABAT KIEROWANY JEST RÓWNIEŻ DO KLIENTÓW, KTÓRZY POSIADAJĄ U NAS UMOWĘ NA CZAS OKREŚLONY LUB NIEOKREŚLONY, CZYLI RÓWNIEŻ DO PANA/I“) 2. BADANIE POTRZEBTo świetnie, bardzo mnie to cieszy jako pracownika. A w celu porównania proszę mi powiedzieć, bo akurat nie mam tej informacji przed sobą. Kojarzy Pan/i jaki przyszedł ostatni rachunek za telefon? <KLIENT: …………..> i rozumiem, że jest to abonament ................................. zgadza się? <KLIENT: TAK> 3. PREZENTACJATo bardzo dobrze proszę Pana/i, ponieważ istnieje możliwość obniżenia ceny tego abonamentu z tych, aż XXzł (np. PNKD 49zł) do zaledwie 36,88zł brutto. Czyli, w sumie oszczędność wyniesie prawie XXzł (np. 14zł). Jak się Panu/i podoba takie rozwiązanie? <KLIENT: PODOBA / A GDZIE JEST HACZYK?> Oczywiście, to nie jest tak poprostu żebyśmy mogli obniżyć tą cenę należy skorzystać z jednej dodatkowej usługi, dlatego proszę mi powiedzieć czy wolałby Pan/i porozmawiać o usłudze internetu czy telewizji ? <KLIENT: NO TAK>