............ usługi telewizji, w której jest 61 kanałów, w tym 7 HD, oraz usługi internetu do 10mb/s.
Najprościej rzecz ujmując, telefon w rewelacyjnej cenie, w zamian za skorzystanie z usługi internetu i telewizji. I tutaj mam bardzo ważne pytanie.
Czy sądzi Pan/i, że jest to uczciwe rozwiązanie z naszej strony, żeby telefon dla naszych klientów był w świetnej cenie w zamian za skorzystanie z tych dwóch usług?
|
Proszę Pana/i, rozumiem, że z jakiegoś powodu nie jest to dla Pana/i, ale tak bardziej z punktu widzenia samej propozycji, to rozumiem, że jest uczciwa w Pana/i opinii, tak? KLIENT: NO TAK Cieszę się, że Pan/i tak uważa to dla nas bardzo ważne ☺ Może ja jeszcze powiem, jak to wygląda finansowo, bo jeszcze nie powiedziałem, dobrze? ☺ KLIENT: NO WŁAŚNIE / NO DOBRZE