I. TAK, TO BARDZO DOBRA CENA / TAK TO B. DOBRY ABONAMENT - Bardzo się cieszę, że Pan/i zdaniem jest to świetna propozycja i również jestem podobnego zdania ☺ natomiast na pewno się Pan/i domyśla, że telefonu w tak rewelacyjnej cenie to nie da się zrobić tak po prostu ☺ KLIENT: HEHE NO NA PEWNO, TAK BYŚCIE NIE DALI ☺ już Panu/i mówię jak to jest możliwe ☺ Możliwość abonamentu telefonicznego, w tak rewelacyjnej cenie pojawia się w momencie kiedy nasi klienci skorzystaliby również z ................
|
III. NIE, TO NIE JEST DOBRA OFERTA / NIE MAM ZDANIA
NAJPRAWDOPODOBNIEJ KLIENT, NAWET NIE ZROZUMIAŁ O JAKIEJ CENIE MÓWIMY I NIE ZOSTAŁ USPOKOJONY WCZEŚNIEJ! CO DO TEGO, ŻE NIE DZWONIMY, W TEJ SPRAWIE.
NA LOGIKĘ, JAK KLIENT PŁACI TERAZ PEWNIE OKOŁO 50zł, TO JAKIM CUDEM MOŻE UWAŻAĆ, ŻE NIE JEST TO DOBRE? LUB NIE MIEĆ ZDANIA?
Proszę Pana/ią to ja może powtórzę, abonament telefoniczny, który kosztuje SIEDEM ZŁOTYCH I SZEŚĆDZIESIĄT CZTERY GROSZE i są w nim zupełnie nielimitowane połączenia na telefony stacjonarne, w Polsce i nielimitowane połączenia międzynarodowe do krajów UE, USA i KANADY. Czy naprawdę, abonament za niecałe 8zł z nielimitowanymi połączeniami nie jest atrakcyjny? (POWTÓRZ POWOLI I WYRAŹNIE!)