|
1. NAWIĄZANIE KONTAKTU Dzień dobry, nazywam się ................ ................... dzwonię do Pani/a z firmy Orange, wcześniej Telekomunikacji Polskiej, kontaktuję się ponieważ mają Państwo, w naszej firmie telefon stacjonarny, zgadza się? KLIENT: NO TAK MAMY Czy, w związku z tym mogę prosić o rozmowę z właścicielem tego telefonu u Państwa w domu? (Jeżeli nie rozmawiamy z wł. telefonu to zapytaj o osobę decyzyjną) KLIENT:............... Bardzo mi miło, rejestrujemy rozmowę i rozumiem, że możemy chwilę porozmawiać dosłownie 2-3 minuty, dobrze? KLIENT: SŁUCHAM / TAK Proszę Pani/ Pana mój telefon jest związany, możliwością uzyskania zniżki, na Pana/i obecny abonament telefoniczny jaka została przygotowana przez firmę Orange, z tym, że aby móc skorzystać z tego takiego rabatu trzeba spełnić 1 mały warunek, czyli nie można być, w trakcie przenoszenia się od nas do jakiegoś innego operatora. Rozumiem, że Pan/i jest w Orange i nic Pan/i nie chce zmieniać, nigdzie się Pan/i nie wybiera, prawda? KLIENT: NO TAK
(ZASTRZEŻENIE: KLIENT: ALE JA MAM UMOWĘ > ŚWIETNIE, ŻE MA PAN/I O TYM WSPOMINA, TEN RABAT KIEROWANY JEST RÓWNIEŻ DO KLIENTÓW, KTÓRZY POSIADAJĄ U NAS UMOWĘ NA CZAS OKREŚLONY LUB NIEOKREŚLONY, CZYLI RÓWNIEŻ DLA PANA/I)
2. BADANIE POTRZEB To świetnie, bardzo mnie to cieszy jako pracownika. A w celu porównania proszę mi powiedzieć, bo akurat nie mam tej informacji przed sobą. Kojarzy Pan/i jaki przyszedł ostatni rachunek za telefon? KLIENT: ............................ i rozumiem, że jest to abonament ................................. zgadza się? KLIENT: TAK
3. PREZENTACJA To bardzo dobrze proszę Pana/i, ponieważ istnieje możliwość obniżenia ceny tego abonamentu z tych, aż XXzł (np. PNKD 49zł) do zaledwie 36,88 zł brutto. Czyli, w sumie oszczędność wyniesie prawie XXzł (np. 14zł). Jak się Panu/i podoba takie rozwiązanie? KLIENT: PODOBA / A GDZIE JEST HACZYK? Oczywiście, to nie jest tak po prostu żebyśmy mogli obniżyć tą cenę należy skorzystać z jednej dodatkowej usługi, dlatego proszę mi powiedzieć czy wolałby Pan/i porozmawiać o usłudze internetu czy telewizji ? KLIENT: NO TAK