ankieta
SKRYPT FINALIZACJI
SKRYPTY FINALIZACJI
WYBIERZ SKRYPT
I. PSTN+NEO/FUNPACK (NOWA AKTYWACJA)
II. PSTN+NEO/FUNPACK (MNP)
III. PSTN+2W (NOWA AKTYWACJA)
IV. PSTN+2W (MNP)
|
I. KONTAKT (KLIENT MA PSTN+NEO)/FUNPACK: Proszę sobie zapisać, ja się nazywam ............................. ............................. i teraz proszę sobie zapisać numer do mnie 123908008, żeby miała Pan/i ze mną stały kontakt. II. POBIERANIE DANYCH: Aby aktywować u Pana/i tą usługę proszę o przygotowanie dokumentu tożsamości, najlepiej dowodu osobistego [osoby na którą ma być usługa], ponieważ zamówienie przyjmujemy na aktualny adres znajdujący się na dokumencie i kurier będzie weryfikował czy wszystko się zgadza właśnie na podstawie dokumentu tożsamości, ja tuaj poczekam proszę przygotować. A. W pierwszej kolejności proszę o imię i jeżeli na dokumencie znajduje się drugie imię proszę również o jego podanie. B. Teraz proszę o nazwisko. C. Następnie potrzebny będzie nam adres zameldowania, który będzie widniał jako adres świadczenia usługi. D. Proszę mi powiedzieć czy adres korespondencji i dostarczenia będzie taki sam jak adres zameldowania? K:………….. Świetnie…………. E. Ze względu na to że jest to dana zmienna proszę jeszcze o podanie aktualnej serii i numeru dowodu. F. Teraz dla potwierdzenia zgodności z systemem, poproszę o PESEL. III. DOSTARCZENIE UMOWY/TELEFON KOMÓRKOWY [Tylko osoba na którą jest zamówienie może podpisać umowę, wyjątek to upoważnienie notarialne]: Ten telefon komórkowy będzie za 1zł (jedną złotówkę), będzie to ......................... (np. Orange Dive 70) proszę zapisać model. Zapisał Pan/i? K: TAK [POTWIERDŹ CZY KLIENT ZAPISAŁ] także ten telefon będzie za 1zł plus 15,99zł za kuriera, za odbiór, kojarzy Pan/i firmę kurierską DPD? K: TAK To oni tutaj do Pana podjadą do ...................... (np. Lublina) z tym wszystkim, dobrze? K: DOBRZE Proszę mi jeszcze podać jakiś numer telefonu komórkowego, żeby kurier miał jak się skontaktować żeby przywieźć ten telefon komórkowy, bo wie Pan/i kurierzy raczej na stacjonarne nie dzwonią i dlatego to jest tak bardzo ważne, żeby ten kontakt na komórkę był. [POBIERAMY NUMER KOMÓRKOWY] Dodatkowo kurier, który do Pana/i przyjedzie będzie miał ze sobą 2 x umowy z Orange o świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z karta sim. Umowa zawierana będzie na okres 24 miesięcy i abonament nazywa się SMART PLAN LTE. Dokumenty jakie będą niezbędne przy wizycie kuriera – dowód osobisty i jeden opłacony rachunek – ksero. To ksero trzeba przekazać kurierowi jak do Pana/i przyjedzie, może to być rachunek za prąd, gaz, usługi stacjonarne, czynsz, zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzenie z banku. Konieczne i wymagane jest to, żeby był to rachunek na osobę, która będzie widnieć na umowie i nie starszy niż 3 miesiące. Proszę mi powiedzieć jaki dokument, będzie mógł/a Pan/i przekazać kurierowi? [WYBÓR OZNACZ W CC] IV. FAKTURA: A teraz proszę mi powiedzieć czy Państwo otrzymujecie teraz fakturę drogą papierową, czy elektroniczną/e-mailową? A. KLIENT: PAPIEROWĄ a czy nie wolicie Państwo zmienić na elektroniczną/e-mailową? • K: NIE bo nie wiem czy Pan/i wie że za fakturę papierową doliczamy naszym klientom 5,01zł do abonementu, za elektroniczną jest za darmo, więc zachęcamy naszych klientów do przechodzenia na e-mailowe faktury, bo wtedy są za darmo, także jak Pan/i uważa proszę mi powiedzieć?K: • K: MOŻE BYĆ ELEKTRONICZNA dobrze, w takim razie proszę mi podać adres e-mail [ZAPISUJEMY] B. KLIENT: MAILOWĄ i chciałby Pan/i żeby tak zostało? K: TAK dobrze proszę mi jeszcze raz podać e-mail [ZAPISUJEMY] [UWAGA!] Jeżeli obecnie klient nie pamięta adresu email poinformuj, że w takim razie ma możliwość zmiany tego wysyłając bezpłatny sms na nr 8034 wpisując AKTYWUJ i adres email V. OPŁATA AKTYWACYJNA: Wersja I. I teraz ja jeszcze raz tutaj wszystko podsumuję. Pan/i ma tutaj moje imię i nazwisko, zapisał/a Pan/i? K: TAK BARTOSZ WYCZESANY i teraz tak będzie taka jednorazowa opłata 50zł/30zł (MNP) BRUTTO do pierwszego rachunku za tą kartę SIM, żeby ona była aktywna, bo nie wiem czy Pan/i ogólnie wie, że karty które są na abonament są aktywne przez cały okres trwania umowy, nie trzeba ich doładowywać, wie Pan/i o tym? K: NO NIE WIEM [JEŻELI BĘDZIE POTRZEBA] to jest tak, że jeżeli ma Pan/i telefon na kartę to co miesiąc trzeba ją doładowywać, żeby było ważne konto, prawda? K: CZYLI MI 50zł/30zł JESZCZE DOLICZYCIE? To jest tylko do pierwszego rachunku, za aktywację tej karty SIM, żeby móc z tej karty korzystać przez całe 2 lata, czyli że tak powiem w nocy o północy, ale to jest tylko do pierwszego rachunku, a od drugiego okresu rozliczeniowego będzie to 104,12zł/114,12zł. Wersja II. . I teraz ja jeszcze raz tutaj wszystko podsumuję. Pan/i ma tutaj moje imię i nazwisko, zapisał/a Pan/i? K: TAK BARTOSZ WYCZESANY i teraz tak będzie taka jednorazowa opłata 50zł/30zł (MNP) BRUTTO do pierwszego rachunku za tą kartę SIM, żeby ona była aktywna i teraz proszę mi powiedzieć jaki kolor, jaki warian kolorystyczny telefonu Pan/i wybiera? Do wyboru jest BIAŁY, CZARNY, POMARAŃCZOWY lub ZIEONY, czyli tej Nokii Lumii...... K: BIAŁY.......,.......,........, IX. PODSUMOWANIE PSTN+NEO/FUNPACK: Proszę Pana/i na koniec podsumuję wszystko zamówił Pan/i abonament SMART PLAN LTE za kwotę 39,99zł/49,99zł w abonamencie będzie ................................... (to co w ramach danego abonementu), numer kontaktowy do mnie 123908008 (do biura można się dodzwonić godzinach 10-17), proszę pamiętać że dla kuriera będzie do zapłacenia ta 1zł za telefon i 15,99zł za kuriera, że do pierwszego rachunku będzie doliczona opłata aktywacyjna 50zł/30zł (MNP), a rabat Orange Open w wysokości XXzł, odliczany będzie od drugiego okresu rozliczeniowego. Jak rozumiem to wszystko jest jasne, zgadza się? K: NO TAK Świetnie więc pozostało nam już tylko kilka zgód i kończymy. X. ZGODY: [PAMIĘTAJ, ŻE KAŻDĄ ZGODĘ TRZEBA PRZECZYTAĆ W PEŁNEJ TREŚCI, KLIENT MUSI UDZIELIC ODPOWIEDZI TAK LUB NIE] Teraz pozostały nam jeszcze zgody niezbędne do prawidłowego procesowania zamówienia i proszę o chwilę cierpliwości, a jeżeli będą jakieś pytania to ja na nie odpowiem po przeczytaniu danej zgody, dobrze? K: DOBRZE A. ZGODA BIG: Pierwsza zgoda jest to zgoda BIG, jest najdłuższa i wymagana, dlatego proszę o jej wysłuchanie, a na końcu wytłumaczę. Czy wyraża pan/i zgodę na: Udostępnienie przez Orange Polska S.A następującym podmiotom: Polkomtel Sp. z o.o. (operator sieci Plus), T-Mobile Polska S.A. (operator sieci T-Mobile), P4 Sp. z o.o. (operator sieci Play), Cyfrowy Polsat S.A. (operator sieci Polsat) Pana/i danych osobowych obejmujących imię i nazwisko, numer PESEL, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość w celu uzyskania informacji o fakcie ewentualnego zaprzestania regulowania płatności z tytułu świadczonych usług telekomunikacyjnych wobec wspomnianych operatorów oraz udostępnienie Orange Polska S.A. przez wymienionych operatorów wspomnianych informacji oraz udziela Pan/i upoważnienia Orange Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 160, do weryfikacji danych dotyczących mojego wymagalnego zadłużenia przekraczającego 200 złotych (dwieście złotych) lub uzyskania informacji o braku danych o takim zadłużeniu w Rejestrze Dłużników ERIF Biuro Informacji Gospodarczej S.A. z siedzibą w Warszawie, Krajowym Rejestrze Długów Biuro Informacji Gospodarczej S.A. z siedzibą we Wrocławiu i Biurze Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. z siedzibą w Warszawie („BIG InfoMonitor”), oraz do wystąpienia za pośrednictwem BIG InfoMonitor o udostępnienie z Biura Informacji Kredytowej S.A. i Związku Banków Polskich danych dotyczących Pana/i wymagalnego zadłużenia wobec banków lub instytucji upoważnionych do udzielania kredytów, lub braku danych o takim zadłużeniu. [WYTŁUMACZ PRZED POBRANIEM ZGODY]: Tak jak obiecałem już tłumaczę chodzi o to, że nie udostępniamy Pana/i danych osobowych, jedynie system weryfikuje czy nie zalega Pan/i z płatnościami u wyżej wymienionych operatorów, banków itp. czyli rozumiem, że wyraża Pan/i zgodę? K: TAK B. ZGODY MARKETINGOWE: Teraz będą krótkie zgody marketingowe, proszę o odpowiedź TAK lub NIE. Czy wyraża pan/i zgodę na: • Udostępnianie danych osobowych TAK LUB NIE • Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych TAK LUB NIE [W RAZIE WĄTPLIWOŚCI KLIENTA]: Wyrażona zgoda pozwoli nam przedstawiać Panu/i produkty i usługi pozostałych firm z Grupy Kapitałowej Orange Polska oraz firm współpracujących (świadczących m.in. usługi finansowe, bankowe, ubezpieczeniowe). Pana/i dane nie będą udostępniane innym firmom a oferta będzie prezentowana przez Orange. • Przetwarzanie danych osobowych w rozszerzonym zakresie (zgoda obsługowa) TAK LUB NIE • Przesyłanie informacji handlowej środkami komunikacji elektronicznej TAK LUB NIE [W RAZIE WĄTPLIWOŚCI KLIENTA]: Wyrażona zgoda pozwoli nam przesyłać e-mailem, SMS-em, MMS-em informacje o naszych produktach i usługach oraz odnoszących się do nich promocjach. • Przetwarzanie danych o lokalizacji w celu świadczenia usług o wartości wzbogaconej TAK LUB NIE [W RAZIE WĄTPLIWOŚCI KLIENTA]: Po wyrażeniu tej zgody, będziemy mogli świadczyć Panu/i usługi, do których niezbędne jest wykorzystanie informacji o miejscu, w którym aktualnie się Pan/i znajduje, np. informacje o najbliższym bankomacie, pomocy medycznej, punktach gastronomicznych. • Przetwarzanie danych transmisyjnych w celach marketingowych TAK LUB NIE • Używanie automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego TAK LUB NIE [W RAZIE WĄTPLIWOŚCI KLIENTA]: Po wyrażeniu tej zgody będzie Pan/i mogła otrzymywać automatycznie odtwarzane informacje o promocjach, nowych ofertach lub atrakcyjnych konkursach. • Zamieszczanie danych osobowych w spisach abonentów TAK LUB NIE C. ZGODY UPRAWNIAJĄCE DO RABATÓW: Teraz bardzo ważne dwie zgody, bo to one pozwalają udzielić Państwu rabatów: Czy wyraża pan/i zgodę na: • Zgoda na rozliczanie wielu należności na wspólnym koncie abonenckim TAK LUB NIE [W RAZIE WĄTPLIWOŚCI KLIENTA]: Brak tej zgody uniemożliwi korzystanie z rabatów związanych z łączeniem usług oraz konieczność otrzymywania oddzielnych rachunków dla każdego numeru abonenckiego. Dzięki tej zgodzie będziemy również mogli naliczyć Panu/i rabat Orange Open. • Rozumiem, że wyraża Pan/Pani zgodę na kontakt na numery telefoniczne dostępne w Orange Polska S.A. w celu przedstawienia oferty Orange KLIENT: TAK D. ZGODY INNE: • Rozumiem że wyraża Pan zgodę na dokonanie przyłączenia do sieci / rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od momentu zawarcia umowy. KLIENT: TAK [W RAZIE WĄTPLIWOŚCI KLIENTA]: chodzi o to, że jak przyjedzie kurier z telefonem i kartą sim to od razu będzie można z niej korzystać, a nie czekać aż dokumenty wrócą do Nas. E. INFORMACYJNE: • Dodatkowo informuję, że ma Pan\Pani 14 dni na odstąpienie od umowy, natomiast w przypadku odstąpienia od umowy zostaną naliczone opłaty za okres działania usługi plus opłata aktywacyjna (czyli za te kilka dni korzystania proporcjonalnie do abonamentu + opłata aktywacyjna) • W ciągu kilku dni może Pani/Pana zostać poproszony o wzięcie udziału w ankiecie i wyrażenie opinii na temat przeprowadzonej ze mną rozmowy – zachęcam do udziału w badaniu E. WYMOGI UOKIK: [Dotyczy oferty głosowej ze Smartfonem. Czytamy Klientom zakupującym lub korzystającym ze Smartfona] I na koniec proszę pamiętać, że podczas pierwszego uruchomienia telefonu ma Pan/Pani możliwość wybrania sposobu łączenia się Internetem albo przez WiFi (dostęp bezpłatny) albo przez sieć komórkowa (dostęp płatny lub w ramach pakietu internetowego). W zakupionym telefonie usługa transmisji danych jest automatycznie włączona. Po wykorzystaniu pakietu danych zostanie automatycznie włączona usługa Bezpieczny Internet, natomiast jeżeli nie będzie Pan/i chciała z tej usługi korzystać można ją wyłączyć wysyłając bezpłatnego smsa o treści BLOKUJ na nr 80148 (SMS bezpłatny) [JEŻELI KLIENT ZAPYTA O CENĘ]: dodatkowo otrzymuje poinformuj zgodnie z regulaminem, danego SMART PLANU Z mojej strony to wszystko. Czy ma Pan/i jeszcze jakieś pytania czy to wszystko jest jasne? K: JASNE Świetnie w takim razie z mojej strony to wszystko życzę miłego dnia i proszę oczekiwać na kuriera, który zjawi się do 5 dni.
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG