ankieta
FUNPACK kopia
NAWIĄZANIE KONTAKTU (SKRYPT TRENINGOWY)
Dzień dobry, nazywam się .................... ..................... dzwonię do Pani/a firmy Orange. Czy mogę prosić o rozmowę z włascicielem telefonu u Państwa w domu? <KLIENT:.....>
NIE JESTEM WŁAŚCICIELEM TELEFONU
ALE JA NIE CHCĘ NIC ZMIENIAĆ / ALE JA MAM UMOWĘ
PRZEJDŹ DALEJ
|
a czy Pan/i orientuje się może, w sprawach telefonu u Państwa, w domu? !!!ODNIEŚ SIĘ DO WYPOWIEDZI KLIENTA, KLIENT CZUJE SIĘ WTEDY DOCENIANY!!! PRZYKŁAD 1: <KLIENT> COŚ TAM SIĘ ORIENTUJE To bardzo dobrze, cieszę się już mówię o co chodzi dodam jednak wcześniej, że REJESTRUJEMY ROZMOWĘ, bo taki mamy wymóg. PRZYKŁAD 2: <KLIENT> ALE O CO CHODZI? Już Panu/i tłumaczę bardzo dobrze, że Pan/i o to pyta. Na wstępie zobowiązany jestem poinformować, że REJESTRUJEMY ROZMOWĘ, bo taki mamy wymóg. PRZYKŁAD 3: <KLIENT> TAK BO PŁACĘ RACHUNKI Świetnie rozumiem, czyli innymi słowy telefon jest na innego z domowników, ale najlepiej we wszystkich sprawach orientuje się Pan/i <K:..........> Proszę Pana/i już mówię o co chodzi jednak na wstępie dodam, bo taki mamy wymóg REJESTRUJEMY ROZMOWĘ UWAGA: NIE UŻYWAJ SFORMUŁOWANIA "OSOBA DECYZYJNA", JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE OSOBA DECYZYJNA O CZYMŚ MA ZADECYDOWAĆ. NA TYM ETAPIE NIE NA TYM NAM ZALEŻY,
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG